8 nejlepších druhů ovoce k snídani
Úvod » Zdraví » Stravování » 8 nejlepších druhů ovoce k snídani, které Vás ráno vystřelí z kecek

8 nejlepších druhů ovoce k snídani, které Vás ráno vystřelí z kecek

Publikovano v: Jídlo a pití, Stravování, Zdraví 0 |
Čas na čtení: 6 minuty
pošli přátelům

8 nejlepších druhů ovoce k snídani podíváme se na ovoce, které Vás nakopne do nového dne. Zda snídaně je opravdu nejdůležitějším jídlem je stále k diskusi, ale mnozí odborníci na výživu se shodují, že vyvážená snídaně je velmi důležitá a může položit základ pro celý den. Ovoce naložené vlákninou a důležitými živinami je skvělým doplňkem vyvážené snídaně. 

Citrusové plody včetně pomerančů, grapefruitů, citronů a limetek jsou skvělým zdrojem vitaminu C, vlákniny, draslíku a fytonutrientů, mají protizánětlivé a detoxikační vlastnosti a mohou zlepšit zdraví srdce.

Citrusové plody

ovoce k snídan
Citrusové plody jsou výborné a obsahují množství vitamínů

Grapefruit obsahuje zejména vysokou hladinu flavonoidu naringenin, o kterém se předpokládá, že podporuje mikrobiomové prostředí příznivější pro štíhlost. Ale grapefruit není pro každého je známo, že fytonutrienty v grapefruitu ovlivňují dávky léků, takže pokud užíváte farmaceutické léky, nezapomeňte se nejprve poradit se svým lékařem.

Jablka

jablko jako snídaně
Jablka jsou stálicí a neměli by chybět v každé snídani

Víte, co se říká jedno každý den základ zdraví. To může velmi dobře být pravda, když se podíváte na všechny výživové výhody jablka. Jablka s vlákninou, vitamínem C a antioxidanty, jablka jsou skvělým zdrojem flavanoidu zvaného kvercetin, který má antivirové a antibakteriální vlastnosti a může posílit imunitní systém

Další výhodou jablka je to, že se s sebou snadno dají vzít, což z nich dělá ideální volbu pro ty z nás, kteří jsou často ráno ve spěchu. Vláknina pomáhá udržet nás déle plnější, což je určitě něco, co chceme, aby naše snídaně obsahovala.

8 nejlepších druhů ovoce k snídani co takhle maliny

maliny k snídani jsou výborné
Jeden šálek malin obsahuje asi osm gramů vlákniny a 64 kalorií.

Maliny, které jsou velmi chutné, jsou snadným doplňkem k tolika různým druhům snídaně, od smoothies, přes ovesné vločky až po jogurty nebo dokonce toasty.

„Maliny jsou malé elektrárny s různými fytonutrienty, a protože jíme celé ovoce “kůži” a semena, snadno se tak získají antioxidační a protizánětlivé živiny. Stejně jako většina druhů ovoce jsou maliny také skvělým zdrojem vitaminu C a vlákniny.“

Semena granátového jablka

semena ganátového jblak parádní snídaně
Semena granátového jablka jsou jedinečná

Ovoce, které mnoho lidí přehlíží, semena granátového jablka jsou nabitá nutričními výhodami. Tato rubínová, drahokamovitá semena jsou bohatým zdrojem antioxidačních polyfenolů nazývaných antokyany, které mohou pomoci chránit replikující se buňky před poškozením volnými radikály

Byla studována jako prostředek prevence rakoviny prostaty, tlustého střeva, plic a prsu. Semena granátového jablka jsou jedinečná jako jedlá semena a obsahují mnohem koncentrovanější hladiny antioxidantů než ekvivalentní porce ovoce.

Kromě antioxidantů je granátové jablko pevným zdrojem vitaminu C, vitaminu K, draslíku, vlákniny a kyseliny listové. Pro chutnou a výživnou snídani přidejte půl šálku semen granátového jablka do misky s jogurtem nebo ovesnými vločkami.

Borůvky

Borůvky jsou bezva k snídani.
Na snídani můžete naplnit ovesné vločky šálkem borůvek.

S téměř čtyřmi gramy vlákniny v jednom šálku jsou borůvky skvělým ovocem ke snídani. Borůvky mají více výhod než jen vlákninu obsahují také vitamín C, mangan a „fytonutrienty zvané polyfenoly, které mají antioxidační a protizánětlivé vlastnosti a mohou přispívat ke zdraví srdce a snižování počtu dalších chronických onemocnění,

Kiwi

Kiwi k snídani úspěšný den
Kiwi je lahodné a zvyšujete imunitu


Kiwi nemusí být tak populární jako jablka a bobule, ale je to skvělé ovoce k snídani, nebo opravdu kdykoli během dne. Znervózňuje Vás myšlenka na loupání a krájení kiwi? Jednoduše jej rozkrojte na polovinu a lžící vydlabejte vnitřek..

Nyní, pokud jde o přínosy pro zdraví kiwi má vysoký obsah vitaminu C, což může pomoci zvýšit imunitu. Má také vysoký obsah vlákniny, která může zvýšit sytost, a může také pomoci při trávení ,

Canteloupe

Meloun je velmi bohatý na vitamíny A, C, draslík a vlákninu

Je také super, že obsahuje hodně vody, takže je perfektní ráno, pokud nemáte chuť pít. 8 nejlepších druhů ovoce k snídani doporučená velikost porce melounu je jeden až dva šálky, ale toto ovoce má tak nízký obsah kalorií, že si nemusíte dělat starosti s tím, kolik jíte,

Banán

8 nejlepších druhů ovoce k snídani
Banány obsahují vlákninu, vitamíny skupiny B a minerály jako draslík, mangan a hořčík.

Zabalené do vlastních přírodních obalů jsou banány jedním z nejjednodušších druhů ovoce, které můžete dát do tašky vyrazit na cestu do práce.

Obsahují také odolný škrob, který náš organismus nestráví, ale je prospěšnou bakterií ve vašem střevě. ,Stále se více a více učíme o důležitosti zdraví střev a o tom, jakou hraje roli v mnoha různých funkcích v těle.

Avokádo

8 nejlepších druhů ovoce k snídani
Favorit na snídani je Avokádo

Pokud jste milovníkem avokáda, víte, že je to jedna z nejchutnějších možností snídaně. Ale to nemusí být jediný důvod, proč se vám zdá, že ho jíte, kdykoli můžete. Kromě toho, že je to absolutní radost chuťovým pohárkům, má chuť avokáda tendenci nechat mnoho z nás cítit se opravdu dobře.

Avokádo je skvělé ovoce, které byste měli zvážit při snídani kvůli obsahu vlákniny. Většina z nás nedostává doporučených 25–38 gramů vlákniny denně, takže začněte svůj den avokádem které vám pomůže s trávením a udrží vás déle plného.

Půl šálku avokáda 1/2 šálku obsahuje asi 5 gramů vlákniny spolu se zdravým tukem (skvělým pomocníkem, abyste se cítili plní., Vitamíny K, E a C a folátem.

Rádi Vás poznáváme!

Přihlaste se k odběru úžasného obsahu do své doručené pošty.

My nespamujeme! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

close

Hezký den 👋
Rádi Vás poznáváme!

Přihlaste se k odběru úžasného obsahu do své doručené pošty.

My nespamujeme! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

Vyhledat aktualizace COVID -19

Veškeré údaje a statistiky vycházejí z veřejně dostupných ověřených a autoritativních zdrojů. Údaje jsou aktuální v době zveřejnění. Některé informace tady mohou být časem zastaralé. Ověřené zdroje: Tiskové zprávy, Twitter. Obrázky: Pixabay

pošli přátelům

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..