Úvod » Zdraví » Co když přijde 2 vlna 4 zásadní tipy pro sociální distancování v práci

Co když přijde 2 vlna 4 zásadní tipy pro sociální distancování v práci

|
Čas na čtení: 6 minuty

Co když přijde 2 vlna to je otázka předpokládejme, že přijde a připravme se. Zdá se, že se situace, kolem pandemie nového koronaviru uklidnila. Opravdu se to, ale jenom zdá. Nezměnilo se nic.

Vědci stále pracují na vývoji vakcíny. U nás mi připadá, že obyvatelstvo nějako povolilo v ostražitosti a dodržování základních pravidel hry. Až na lokální ohniska je v ČR zdá se vše ok. Vše, ale může být obratem jinak.

Sociální distancování v práci, které je stále aktuální!

Pro lidi, kteří nemohou pracovat z domova, je pro zpomalení šíření COVID-19 rozhodující sociální distancování v práci.

Zde jsou strategie pro sociální distancování v práci a co dělat, pokud se stane na pracovišti kontroverzním tématem.

2 vlna sociálního distancování v práci 

Co když přijde 2 vlna
Druhá vlna pravděpodobně přijde připravte se

Lidé, kteří pracují z domova, mají významnou kontrolu nad svým pracovištěm. V kanceláři nebo v obchodě je však obtížné ovládat a předvídat chování jiných lidí

Pracovníci mohou mít kolegy, kteří virus neberou vážně nebo se cítí uraženi, když jiní nosí masky případně se jim smějí..

I když každý na pracovišti berete všichni nový virus vážně, praktické a logistické věci ztěžují sociální distancování

Některé běžné situace na pracovišti stěžující situaci zahrnují:

  1. zákazníci a klienti, kteří nedodržují společenskou vzdálenost nebo nechtějí nosit roušky
  2. uzavřít pracoviště, které znemožňuje sociální distancování
  3. pracovní místa, která vyžadují úzký kontakt, například zdravotní péče
  4. dotýkání se povrchů, kterých se dotkli ostatní
  5. role vyžadující fyzický kontakt, jako jsou péče o seniory nebo péče o děti

Co když přijde 2 vlna Proč je důležitý sociální odstup? 

Podívejme se do USA kde je situace dramatická. Mnoho států v USA uvolnilo zákony týkající se uzavření podniků. To znamená, že se mnoho lidí vrátilo do práce.

Ale případy v USA jsou na vzestupu, a čísla jsou mnohem vyšší než dříve, kdy firmy začaly podporovat pracovníky, aby zůstali doma.

COVID-19 se snadno šíří mezi lidmi, zejména pokud jsou v těsném kontaktu a bez roušek. Riziko je pravděpodobně nejvyšší u těch, kteří zůstávají v těsném kontaktu déle než 15 minut, zejména v uzavřeném prostředí a neměli roušku.

I když je virus méně častý, může se šířit i v kapičkách z kašle nebo kýchání, poté se neinfikovaná osoba dotkne povrchu a pak se dotkne úst nebo nosu a je vymalováno.

V kancelářích s mnoha sdílenými prostory nebo tam, kde jsou lidé v těsné blízkosti, je tento způsob šíření pravděpodobnější, protože mnoho lidí se dotýká stejných předmětů, jako jsou kopírky nebo kávovar. Mimo jiné picccolo existuje to si pamatuje:)

Sociální distancování výrazně snižuje riziko zachycení viru nebo jeho přenosu. Když si každý v kanceláři udržuje sociální odstup, šance na nakažení klesají, i když infikovaná osoba přijde do práce.

2 vlna tipy pro sociální distancování v práci 

2 vlna sociální distancování v práci
Dodržovat základní opatření proti COVID-19 v práci

1. Cvičte asertivní sociální distancování

Dobré pracovní vztahy s kolegy mohou usnadnit práci a někdy i zábavu.

Mnoho lidí se však zdráhá být asertivní se spolupracovníky, kteří se příliš přiblíží nebo nenosí roušku. Člověk si může nacvičit několik situací doma. Lidé by se měli zaměřit spíše na sebeochranu a veřejnou bezpečnost než na kritizování spolupracovníků.

V práci (a nejen v práci) můžete například vyzkoušet toto:

  • “Vadilo by vám jít o pár kroků zpět?” Jsem vysoké riziko / snažím se zůstat v bezpečí / nechci šířit virus na své starší spoluobčany. “
  • “Vím, že je divné být od sebe vzdálený 2m, ale opravdu se bojím viru.” Můžeš jít na druhou stranu kanceláře? “
  • “Můžeme tuto konverzaci uskutečnit telefonem nebo chatem?”
  • “Nevadilo by vám nasadit si roušku?” Udržujme všechny v kanceláři v bezpečí. Díky moc!”

Asertivní člověk může zabránit šíření smrtelné nemoci a dokonce zachránit životy.



2. Noste roušku

Osoba, která nosí roušku, může pomoci snížit riziko šíření viru. Roušky jsou nejúčinnější, když je nosí každý , takže lidé by měli povzbuzovat své kolegy, aby je nosili.

Chcete-li z roušky získat co nejvíce výhod, měla by osoba provést následující kroky:

  • Zajištění aby rouška zakrývala nos a ústa.
  • Zajištění aby rouška pohodlně padla, takže mezi obličejem a tkaninou nejsou mezery.
  • Nedotýkejte se roušky nemytýma rukama.
  • Noste roušku celý den. Sundání a znovu nasazení roušky zvyšuje riziko kontaminace.

3. Zeptejte se na implementaci zásad bezpečnosti na pracovišti

detoxikace organismus
Detoxikace a očista organismu

Efektivně!

Pro efektivnější detoxikaci nejčastěji volíme přípravky přírodního původu. Stejně tak můžeme důvěřovat detoxikačním čajům, pročišťujícím potravinám. Komplexní sortiment, návody a doporučení..

Zásady na pracovišti, které vyžadují roušky, sociální distancování a další bezpečnostní pravidla, mohou usnadnit asertivitu vůči kolegům.

Pracovník by měl požádat nadřízeného o provedení těchto doporučení :

  • Pracovníci by měli zůstat doma, pokud jsou nekažení.
  • Nakažení pracovníci by se měli okamžitě izolovat a neměli by zůstat ve společných prostorách.
  • Implementovat flexibilní pracovní dobu nebo práci z domova.

4. Znát zákonná práva

Pracovníci mají zákonná práva, která je mohou chránit během COVID-19. Lidé se zdravotním postižením mohou požadovat přiměřené ubytování, včetně práce z domova. Lidé s vysokým rizikem by také měli zvážit žádost o tyto práva.

V závislosti na zaměstnání a stavu osoby s postižením mohou mít jiná práva. Pokud zaměstnavatel ohrožuje zaměstnance, měli by se poradit s právníkem. Advokát může lidem pomoci prozkoumat jejich práva a možnosti jejich vymáhání.

Najmutí právníka neznamená, že osoba musí žalovat nebo jinak eskalovat věci. Je to Váše přirozená a v mnohých státech vědomě potlačovaná povinnost vůči sobě.

5. Zeptejte se na zpracování alternativního plánu

Pokud je možné pracovat z domova, měla by se osoba zeptat na tuto možnost. I když by dojížděla do zaměstnání na reporty, porady jednou za týden. Dny strávené prací doma sníží celkové riziko nakažení nebo šíření viru.

Pokud přijde 2 vlna pamatujte si 

Chodit do práce může nabídnout tolik potřebnou přestávku v oblasti duševního zdraví od monotónnosti karantény. Může to však být také zdroj nákazy a úzkosti .

Sociální distancování je i nadále jednou z nejdůležitějších věcí, které mohou zaměstnanci udělat, aby zůstali v bezpečí.

Dokonce i ti, kteří se viru nebojí, si musí být vědomi toho, jak by to mohlo ovlivnit ostatní.

Na každém pracovišti bude pravděpodobně nejméně jeden pracovník nebo jedna osoba, se, kterou přijdete do styku, vysoce riziková ( viz lokální ohniska). Měli by jste si udržovat přiměřenou vzdálenost a tím chránit své spoluobčany.

zdroj a foto internet Twitter



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..