Koronavirus jak chránit své duševní zdraví

- Čas na čtení: 2 minuty
pošli přátelům

Koronavirus duševní zdraví koronavirus uvrhl svět do nejistoty a neustálé zprávy o pandemii na Vás působí. To vše si vybírá daň na duševním zdraví lidí, zejména těch, kteří již žijí s podmínkami, jako je úzkost a OCD. Jak tedy můžeme chránit naše duševní zdraví?

Znepokojení ze zpráv je pochopitelné, ale pro mnoho lidí to může zhoršit stávající problémy duševního zdraví. Když Světová zdravotnická organizace vydala radu o ochraně vašeho duševního zdraví během vypuknutí koronaviru zpráva byla vřele uvítána na sociálních médiích.

Strach z vymknutí se z kontroly a neschopnosti tolerovat nejistotu jsou běžné charakteristiky mnoha úzkostných poruch. Je tedy pochopitelné, že mnoho jedinců s již existující úzkostí v současnosti čelí výzvám.



Koronavirus duševní zdraví
Pečujte v době koronavirové krize o své duševní zdraví

Koronavirus duševní zdraví buďte opatrní, co čtete

  • Omezte množství času, který strávíte čtením nebo sledováním o novém koronaviru
  • Možná se rozhodnete pro konkrétní čas, kdy se chcete dívat na zprávy
  • Koluje spousta dezinformací – zůstaňte informováni tím, že se budete držet důvěryhodných zdrojů informací, jako jsou vláda ČR a specielní stránky ke koronaviru webové stránky Koronavirus.mzcr.cz kde najdete korektní rady a aktuální informace.


pošli přátelům

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..