Moje firma na Googlu 13 optimalizací každá firma dnes potřebuje cílenou viditelnost na Googlu. Většina firem ví, že to vyžaduje optimalizaci webových stránek a Google Ads, ale většina z nich neví, že existuje třetí subjekt, který potřebuje optimalizaci a jmenuje se firemní zápis na Googlu.
167miliard
91,9%
99000
60 miliard
63%
Tento výkonný záznam, oficiálně známý jako váš firemní profil Google, je dynamickým snímkem vaší firmy, který zvýrazňuje vaše nejlepší vlastnosti a umožňuje potenciálním zákazníkům vás rychle najít, dozvědět se o vás a komunikovat s vámi to vše ze SERP neplacené části vyhledávání. Nejlepší zpráva? Je to zcela zdarma tedy pokud si to umíte udělat vlastnáma rukama pokud ne potřebujete specialistu na firemní profil Google a tato investice se Vám 100% vrátí.
Kupodivu většina živnostníků svůj profil v Google firmy vůbec nenárokuje. Pokud ho mají využívají ho laicky a nemají z něho užitek samozřejmě.. Překvapivá situace zejména v lokálním (místním vyhledávání). Bez debat je jasné, že první 3 místa ve firmách prodávají co je pod je bezcená aktivita o náhodě..
Moje firma na Googlu A přesto, a navzdory 167 miliardám vyhledávání provedených na Googlu každý měsíc, studie z roku 2022 ukázala, že typický firemní profil má za stejné období v průměru pouze 1 260 zobrazení (to je 0,00000075 %!). Ještě horší je, že z těch 1260 zhlédnutí je zobchodováno pouze 59 akcí. To je méně než 5 %.
Problémem není platforma Moje firma na Googlu jde o to, že jeho působivých funkcí plně nevyužívá dostatek podniků.
Zde se podělíme o 13 optimalizačních strategií
- Nárokujte si svůj firemní profil
- Vyplňte všechny sekce svého účtu Moje firma na Googlu
- Buďte opatrní s kontaktními informacemi
- Vyberte primární a sekundární kategorie
- Označte příslušné atributy
- Napište úplný popis „firmy“.
- Publikujte příspěvky Google každý týden
- Nahrávejte nové fotografie každý týden
- Odpovídejte na otázky
- Sbírejte recenze a odpovídejte na ně
- Přidejte své produkty a/nebo služby
- Nastavte zasílání zpráv
- Udržujte svůj firemní profil
Díky těmto optimalizacím můžete svůj firemní profil proměnit v nejlepší bezplatný nástroj pro získávání zákazníků, o kterém jste nevěděli, že jej máte. Pusťme se do toho.
Poznámka: Známější výraz „firemní zápis na Googlu“ je společností Google oficiálně znám jako váš firemní profil Google, takže v tomto příspěvku budeme používat „Moje firma na Googlul“.
Jak vypadá optimalizovaná Moje firma na Googlu?
Než se pustíme do strategií, ujistěte se, že jsme na stejné vlně ohledně toho, jak vypadá optimalizovaný firemní profil a proč jej potřebujete. Abych vám pomohl představit si, o co usilujete a proč, pojďme se podívat na neúplný firemního profil Google oproti úplnému a optimalizovanému profilu, na kterém stále pracuji. Zveřejním již brzy.
Proč potřebujete optimalizovat svůj firemní profil Google
Výše uvedené srovnání jasně ukazuje, že optimalizovaný firemní profil na Googlu pomáhá spotřebitelům vybrat si vaši firmu před konkurencí, ale optimalizace firemního profilu pro efektivní místní marketing má i další výhody. Zajímá Vás více o místním (lokálním) cílení článek Pardubice moje firma na Google
Jak upravit Moje firma na Googlu?
Stále více spotřebitelů opouští Google, aniž by přecházeli na jakoukoli jinou webovou stránku. Proč? Protože informace na stránkách s výsledky vyhledávání samy o sobě plně odpovídají na jejich otázky, což vede k „vyhledávání bez kliknutí“.
Vzhledem k tomu, že potenciálně více spotřebitelů interaguje s vašimi firmami prostřednictvím vašeho firemního profilu Google než vašeho webu, budete chtít, aby byl tento profil optimalizován pro kvalitní zapojení a konverze .
Jak zviditelnit svoji firmu na Google?
Algoritmus společnosti Google pro hodnocení firemních profilů nezohledňuje pouze blízkost a relevanci, ale také aktivitu a kvalitu informací. Optimalizace vašeho firemního profilu Google odešle tyto signály do Googlu, aby vás v místních výsledcích umístil výše. A vyšší pozice, jak víte, znamená větší viditelnost a zapojení do vašeho podnikání.
Optimalizace firemního profilu může vaší firmě pomoci dosáhnout vyššího hodnocení v Mapách Google a na první stránce výsledků Vyhledávání Google.
Jak zobrazit firmu na Google?
Běžný firemní profil Google sám o sobě mnoho způsobů získávání zákazníků nenabízí. Hledající mohou zjistit, kde se nacházíte, a přečíst si vaše recenze pokud vědí, že mají hledat název vaší firmy.
S optimalizovaným firemním profilem prostřednictvím vašeho účtu ve službě Moje firma na Googlu vás však spotřebitelé mohou objevit při vyhledávání klíčových slov, zavolat vám, navštívit váš web, prozkoumat vaše produkty a služby, zobrazit nebo přispívat nejčastější dotazy, požádat o cenovou nabídku, rezervovat si schůzku, provést rezervaci a více. Navíc můžete sledovat kliknutí na svůj web, schůzku nebo odkaz na nabídku pomocí UTM a Google Analytics. V případě zda máte vše správně nastaveno.
Jak optimalizovat svůj firemní profil Google
Nyní, když vidíte, že optimalizace vašeho firemního profilu Google je klíčem k tomu, aby Vás lidé – zákazníci našli v místním vyhledávání, vynikli nad konkurencí a získali zákazníky online, je čas na tom začít pracovat.
Upozornění. Jde o pravidelnou cílenou a dlouhodobou práci založenou na předem připraveném konceptu korespondujícím s marketingovým plánem celého Vašeho projektu. Montujete žaluzie jako živnostník nebo máte středně velkou firmu zázraky se nekonají je to o tvrdé práci a pravidelnosti pomáhejte lidem, kteří hledají to co nabízíte..
Zde je slíbených 13 způsobů
Zcela zdarma pro Vás, jak můžete Moje firma na Googlu proměnit v nepřetržitý marketingový nástroj a nástroj pro získávání potenciálních zákazníků pro vaši místní firmu.
1. Vytvořte si účet služby Moje firma na Googlu
V první řadě je důležité poznamenat, že firemní profil Google je samostatný subjekt než účet služby Moje firma na Googlu. Ten druhý se používá k získání přístupu a optimalizaci prvního. Což znamená, že k provedení optimalizací popsaných v tomto průvodci musíte mít účet služby Moje firma na Googlu a poté sdělit Googlu, aby jej propojil s vaším firemním profilem Google. Chcete-li si vytvořit účet, přejděte na stránku Google.com/business a přihlaste se pomocí běžného účtu Google/Gmail, který používáte pro své podnikání (na rozdíl od svého osobního Gmailu, pokud jej máte.
2. Dokončete každý oddíl
Úplnost vašeho firemního profilu Google nejen pomáhá Googlu, aby vás umístil výše ve výsledcích místního vyhledávání, ale také zvyšuje počet akcí, které zákazníci provedou, když najdou váš profil. Je třeba poskytnout mnoho informací, proto zde uvádím několik pokynů pro stanovení priorit.
Tyto aspekty vašeho profilu by měly být dokončeny okamžitě:
- Název firmy
- Adresa firmy
- Telefon
- Webová stránka (nemáte napište mám pro Vás nabídku)
- Provozní doba
Tyto části zaberou trochu více času a zamyšlení:
- Kategorie a atributy
- Produkty a služby
- Z podnikání.. jako o Vás o firmě myšleno :)
- Otázky a odpovědi (dotazy vytvořené vlastníkem)
Tyto sekce probíhají postupně:
- Příspěvky
- Recenze
- Otázky a odpovědi (generované spotřebiteli)
3. Buďte pečliví s kontaktními informacemi
Zde jsou kroky k optimalizaci kontaktních údajů ve vašem firemním profilu Google:
- Ujistěte se, že název vaší firmy je totožný s tím, který používáte na označení vašeho obchodu. Jinými slovy, přesně tak, jak to vypadá v reálném světě. Přidání názvu místa (pokud to není v názvu vaší značky) nebo klíčových slov považuje Google za spam a můžete být penalizováni.
- Ujistěte se, že název i adresa vaší firmy přesně odpovídají vašim ostatním zápisům na internetu. Algoritmus Google bere tyto nekonzistence v úvahu při posuzování vaší důvěryhodnosti.
- Uveďte svou běžnou i sváteční dobu. To povzbudí zákazníky, aby vás navštívili, a také se vyhnete možnosti negativní recenze zanechané někým, kdo se vydal do vašeho obchodu jen proto, aby zjistil, že je zavřený.
4. Napište svůj popis „z firmy“.
První věc, kterou je třeba poznamenat, je, že stručný popis, který se ve vašem firemním profilu zobrazuje hned pod názvem vaší firmy, ve skutečnosti nemáte pod kontrolou. Toto je redakční shrnutí, které Google píše, aby zajistil konzistenci napříč platformou.
Popis, nad kterým máte kontrolu, je sekce „od firmy“ na hlavním panelu vašeho účtu Moje firma na Googlu. Tato sekce se zobrazuje níže ve vašem profilu, často pod sekcí recenzí.
Chcete-li optimalizovat sekci „od firmy“ vašeho firemního profilu Google:
- Použijte všech 750 znaků s klíčovými informacemi v prvních 250 znacích.
- Znovu použijte obsah ze stránky „O nás“ nebo prohlášení o poslání.
- Použijte klíčová slova, která vaše publikum používá, k nalezení firem, jako je ta vaše.
- Neopakujte žádné informace, které jsou již viditelné v jiných částech vašeho profilu. Využijte tento prostor a pohovořte o tom, co vás odlišuje od konkurence a co se zákazníkům na vaší firmě nejvíce líbí.
- Nezahrnujte odkazy nebo HTML.
5. Vyberte kategorii
Výběr kategorie je nezbytný pro optimalizaci vašeho firemního profilu Google. Zde je důvod:
- Nechte se najít ve vyhledávání . Neuvěřitelných 87 % zobrazení firemního profilu na Googlu pochází z objevných vyhledávání (to znamená, že spotřebitel hledal produkt, službu nebo kategorický výraz a zobrazil se mu profil dané firmy), oproti pouze 13 % pocházelo z přímého vyhledávání (spotřebitel zadal firmu jméno nebo adresa). To platí zejména pro podniky, jejichž název neoznačuje jejich službu.
- Zvýrazněte funkce specifické pro jednotlivé kategorie . Jakmile si vyberete kategorii, Google vám zpřístupní funkce specifické pro kategorii, díky kterým bude váš profil atraktivnější a efektivnější. Restaurace mohou například využít tlačítko menu nebo rezervace, hotelové profily budou přitahovat hodnocení hvězdičkami, kadeřnické salony mohou potvrdit, že mají zkušenosti s řídkými nebo kudrnatými vlasy. Tyto podrobnosti mohou spotřebitelům pomoci vybrat si vás před konkurenty.
Vaše kategorie se zobrazí v horní části vašeho firemního profilu Google.
Google nabízí stanovený počet kategorií, takže je důležité vybrat ty správné.
Zde je návod, jak optimalizovat svůj firemní profil Google pomocí kategorií:
- Buď konkrétní. Pokud jste kadeřnický salon, vyberte „Kadeřnický salon“ a ne pouze „Salon“. Pokud jste restaurace, vyberte raději „Česká restaurace“, „Ukrajinská restaurace“ atd., než jednoduše „Restaurace“. Jakmile začnete psát, zobrazí se rozevírací seznam kategorií, ale můžete si zde také prohlédnout úplný seznam kategorií ve službě Moje firma na Googlu , abyste měli jistotu, že najdete tu nejkonkrétnější pro vaši firmu (existuje více kategorií, takže stojí za to se na to podívat).
- Vyberte sekundární kategorie. Mnoho podniků spadá do několika kategorií. Nastavte svou primární kategorii na svou hlavní nabídku (například „ Obchod s nanuky “) a poté vyberte další použitelné kategorie, například „Doručovací služba nanuků“
- Nepřehánějte to. Chcete, aby vás Google spojil se zákazníky, kteří potřebují vaši službu, vyberte si proto pouze kategorie, které odpovídají vaší nabídce. Pokud například podnikáte v oblasti oprav spotřebičů, vyberte pouze „Opravy zařízení“, nikoli „Dodavatel dílů zařízení“. Technicky dodáváte náhradní díly, ale nejedná se o samostatnou nabídku vašeho podnikání. (Tip pro profesionály: Nezaměňujte kategorie s produkty nebo atributy, které jsou samostatnými sekcemi.)
Také mějte na paměti, že pokud upravíte seznam kategorií nebo jich přidáte více, může vás Google požádat o ověření vaší firmy. Je to jen proto, aby byla zajištěna přesnost na celé jejich platformě.
6. Vyberte příslušné atributy
Jak jsme právě zmínili, jakmile si vyberete kategorii, Google vám poskytne seznam atributů, které můžete zaškrtnout a dále popsat svou firmu. Atributy jsou speciální funkce, které potenciální zákazníci vyhledávají, například „obchod s dárkovým zbožím na místě“ nebo „wi-fi zdarma“.
Atributy nejsou specifické pro platformu Moje firma na Googlu (mají je také weby s recenzemi, jako je Heuréka). Atributy Googlu jsou ale opravdu podrobné, například „dobré pro práci na notebooku“ nebo „oblíbené pro cestovatele“. Podívejte se na tento seznam atributů , abyste viděli, co tím myslím.
7. Přidejte fotografie
Nahrávání fotek do firemního profilu prostřednictvím hlavního panelu účtu Moje firma na Googlu je důležité ze tří důvodů:
- Zajistěte kvalitu. Fotky do vašeho firemního profilu může přidávat kdokoli, což znamená, že získáte širokou škálu kvality. Přidáním vlastních skvělých fotografií můžete zajistit, aby váš profil vypadal co nejlépe.
- Pravidelné přidávání fotek Googlu signalizuje, že jste se svým profilem aktivní a že je aktuální, což pozitivně ovlivňuje vaše hodnocení.
- Povolte obrázky ve výsledcích. Google pokročil v rozpoznávání obrázků a začíná fotky zahrnovat do lokálních výsledků.
- Zvyšte zapojení. Podle společnosti Google mají zákazníci až o 50% vyšší pravděpodobnost, že si vyžádají trasu jízdy k firmě, pokud její firemní profil obsahuje fotografie, a až o 45 % vyšší pravděpodobnost, že se prokliknou na její web. Kromě toho studie ukázala, že podniky s více než 100 fotografiemi získávají o 623 % více hovorů, o 2 617 % více požadavků na zjištění trasy a o 1165 % více kliknutí na webové stránky než průměrný podnik. Aha jj je to tak…
Důrazně doporučuji
Neznamená, že byste se měli zbláznit a přidat do profilu 500 obrázků najednou. Chcete-li pomocí fotek optimalizovat svůj firemní profil Google, postupujte podle těchto tipů:
- Každých sedm dní přidejte alespoň jednu novou fotku.
- Pro svou miniaturní fotku nahrajte své logo.
- Jako titulní fotku použijte něco, co nejlépe reprezentuje vaši značku – ale nedělejte si s tím hlavu, protože Google zobrazí různé hlavní fotky v závislosti na vyhledávacím dotazu.
- Další obecné fotografie najdete v pokynech pro firmy Google, kde najdete specifikace, ale nezapomeňte uvést spokojené zákazníky, pohledy na interiér a exteriér a týmové fotografie.
- Žádné fotografie se speciálními efekty nebo brandingem. Google se snaží reprezentovat vaši firmu tak, jak vypadá ve skutečném světě.
- Zaměřte se na kvalitní obrázky, které mají jasné vyobrazení (aby byly v souladu s výsledky obohacenými o obrázky).
- Nepřidávejte obrázky bez přemýšlení jen proto aby tam něco bylo…
Google vytáhne konkrétní fotku z firemního profilu a zobrazí ji přímo v místních výsledcích, pokud odpovídá hledanému klíčovému slovu.
- Označte své fotografie zeměpisnými značkami, abyste Googlu dále označovali vaši prominentnost ve vaší oblasti.
- Přidejte také videa
- Pomocí aplikace Street View od Googlu přidejte do svého profilu 360º fotku .
8. Získejte recenze Google
Pokud byste měli ve výsledcích vyhledávání vybrat kterou firmu byste si s největší pravděpodobností vybrali? Tu s několika atraktivními žlutými hvězdami nebo tu bez recenzí?
Google ví, že recenze mají na spotřebitelské nákupy vliv číslo 1, takže jde o klíčový hodnotící faktor v jejich algoritmu. Můžete se také sami přesvědčit, jaký vliv mají recenze na hodnocení. U většiny vyhledávání provedených na Googlu jsou první tři místní výsledky, které se zobrazí (v takzvaném „místním balíčku 3“), ty s několika recenzemi a solidním hodnocením hvězdičkami:
Kromě toho může společnost Google zobrazovat ve výsledcích vyhledávání také firemní profil, pokud má recenze obsahující tato klíčová slova.
Google ve vašich recenzích zvýrazní klíčová slova, aby dále ověřil relevanci.
Chcete-li svůj firemní profil Google optimalizovat pomocí recenzí, postupujte podle těchto tipů, abyste se odlišili od konkurence
- Začněte se svými dlouholetými, věrnými zákazníky, abyste získali dynamiku.
- Usnadněte to zákazníkům co nejvíce vytvořením odkazu na recenzi.
- Požádejte své zákazníky o recenze! 72 % zákazníků napíše recenzi, pokud budou požádáni. Udělejte tak prostřednictvím e-mailu, textové zprávy, sociálních sítí a osobních konverzací.
- Připomeňte zákazníkům, že recenze nejsou jen pro váš prospěch, pomáhají lidem, kteří mají stejné bolesti jako oni například v případu masérských a podobných služeb je to přirozené.
- Mějte na svém webu stránku „Recenze“ s výzvou k akci.
- Reagujte na recenze. Tato zpětná vazba podněcuje další zákazníky aby recenzi napsali, prozradí potenciálním zákazníkům mnoho o vaší firmě a zlepší vaše místní SEO .
Upozornění
Dejte si pozor, abyste recenze nemotivovali slevami, dárky nebo hotovostí – to není povoleno.
9. Zveřejněte příspěvek ve svém firemním profilu Google
Stejně jako u platforem sociálních médií můžete ve svém firemním profilu Google zveřejňovat oznámení, nabídky, události a produkty. Příspěvky se vytvářejí na hlavním panelu služby Moje firma na Googlu a zobrazují se v sekci Aktualizace ve spodní části vašeho firemního profilu. Mohou se však stát výraznějšími na základě vyhledávacího dotazu.
Zde je návod, jak vám příspěvky pomohou optimalizovat váš firemní profil Google:
- Příspěvky zvyšují počet akcí provedených spotřebiteli, kteří najdou váš profil.
- Zveřejňování pravidelně odesílá pozitivní signály hodnocení do Googlu stejným způsobem jako přidávání fotografií.
- Spotřebitelé mají větší zájem o vyhledávače než jiné platformy pro zveřejňování příspěvků (tj. Facebook a Instagram, kde se v klidu posouvají), takže je pravděpodobnější, že se zapojí do vašich příspěvků na Googlu.
- Spotřebitelé mohou sledovat váš firemní profil a dostávat upozornění na nové příspěvky a aktualizace.
Vaše příspěvky ve službě Moje firma na Googlu se dokonce objeví v Mapách
je to bezplatná inzerce pro vaši místní firmu !
Zde jsou vaše tipy na optimalizaci firemního profilu Google pomocí příspěvků:
- o5 je to zde pravidelnost je klíčová. Nejen kvůli odesílání signálů Googlu, ale také proto, že platnost určitých typů příspěvků každých sedm dní vyprší.
- Používejte příspěvky událostí a nabídek pro marketingové kampaně, které mají časovou osu. Můžete si vybrat časové období a příspěvky zůstanou aktivní po dobu trvání této časové osy.
- V každém příspěvku zahrňte odkazy a výzvy k akci .
10. Ptejte se a odpovídejte na otázky
Všimli jste si na Amazonu, že kromě popisu produktu a zákaznických recenzí je zde sekce pro otázky a odpovědi? Google nabízí stejnou funkci ve firemních profilech Google. Za mě jedna z klíčových věcí.
Odpovědi na tyto otázky mohou být impulsem pro zákazníka, aby se rozhodl pro výběr vaší firmy. Tuto sekci je však obzvláště důležité optimalizovat, protože kdokoli může nejen položit otázku na firemním profilu Google, ale také kdokoli může odpovědět . To může vést k nepřesným informacím na vašem profilu, nebo ještě hůř, ke škodíkům z konkurence.. (ale nebojte i s nima to umím)
Funkci ve svém firemním profilu nelze vypnout, ale existují způsoby, jak ji optimalizovat:
- Nastavte si upozornění, abyste měli přehled o otázkách a odpovědích zveřejněných ve vašem profilu.
- Nasaďte si vlastní sekci otázek a odpovědí. Udělejte si seznam nejčastějších dotazů, které vaše firma dostává. Poté se ptejte, odpovídejte a hlasujte pro svou odpověď na svém vlastním profilu. To není v rozporu se smluvními podmínkami společnosti Google. Google to ve skutečnosti podporuje.
- Mějte na paměti klíčová slova. Otázky a odpovědi obsahující klíčová slova mohou pomoci zlepšit hodnocení vašeho firemního profilu pro dané klíčové slovo. Při zakládání sekce otázek a odpovědí mějte na paměti svou strategii klíčových slov, ale používejte je volně a organicky a nezadávejte klíčová slova.
Sledováním a nasazováním sekce Otázky a odpovědi můžete zajistit přesné informace, zvýraznit své nejlepší vlastnosti a snížit běžné překážky vstupu.
11. Přidejte produkty a služby
Přidání produktů a služeb je zvláště užitečné, pokud vaše nabídky nejsou jasně uvedeny v názvu vaší firmy. Vyplnění této sekce také přidá do vašeho profilu obsah, který mu může pomoci získat hodnocení pro ještě relevantnější vyhledávání.
Při přidávání produktů a služeb uveďte název, popis a cenu (pokud existuje). Úplný popis se zobrazí, jakmile hledající klikne na produkt. Google také může odkazovat na vaše produkty ze sekce kategorie.
12. Nastavte zasílání zpráv
Tato funkce dává hledajícím možnost odeslat textovou zprávu na váš telefon přímo z vašeho firemního profilu Google. Vzhledem k tomu, že 82 % nakupujícíchpoužívá „chytré telefony“ k místnímu vyhledávání, je to pro zákazníky skvělá příležitost, jak se s vámi spojit.
Chcete-li povolit zasílání zpráv, vyberte kartu „Zprávy“ na hlavním panelu služby Moje firma na Googlu a máte možnost si ji nainstalovat prostřednictvím Google Play nebo Apple App Store.
K zasílání zpráv ve službě Moje firma na Googlu:
- Nezapomeňte si na hlavním panelu služby Moje firma na Googlu nastavit upozornění na zprávy. Přejděte do nastavení a zaškrtněte políčko „Zprávy zákazníků“.
13. Udržujte svůj firemní profil pomocí pevné strategie Moje firma na Googlu
Jak vidíte, firemní profil Google není jednoúčelový marketingový úkol. Je to místní marketingový nástroj , který vyžaduje neustálou akci, aby se zvýšila vaše online přítomnost a maximalizovaly vaše výhody.
Co to zahrnje:
- Aktualizace informací, a to i malých
- Publikování příspěvků a nahrávání fotografií každý týden.
- Udržování stálého přísunu recenzí.
- Sledování a reakce na recenze.
- Mějte přehled o nových funkcích, abyste měli jistotu, že svůj profil využíváte na maximum.
Získejte bezplatný SEO audit
Stejně jako u jakékoli jiné strategie Google SEO by se vaše strategie Moje firma na Googlu měla soustředit na poskytování co nejvíce kvalitních informací o vaší firmě, a to nejen ve vašem firemním profilu, ale také ve zdrojích, které Google používá k jeho naplnění, váš web, recenze profilů webů, a dokonce i vaše účty na sociálních sítích.
Nikdy nemůžeme znát každý konkrétní hodnotící faktor, ale známe jejich konečný cíl: propojit hledající s nejlepší firmou pro jejich potřeby prostřednictvím podrobných a důvěryhodných informací. Zaměřte se tedy na používání hlavního panelu služby Moje firma na Googlu, aby váš firemní profil reprezentoval vaši firmu co nejpřesněji a nejdůkladněji, a pak se ujistěte, že to budete udržovat a budete těžit z jeho výhod.
Nejedná se o již dnes o zcela běžné a pro Vás bezcenné informace od vychytralých rádoby SEO expertů bez cti k profesi.. Audit provádím ručně na základě svých mnohaletých zkušeností (zajímá Vás mnohaletých.. je to více jak 20let) Získáte audit a krátké doporučení vše ručně z žádné šablony.
Pokud jste četli pozorně a máte pocit, že se z toho zblázníte nevadí vezmu si vše nastarosti za Vás.
Začněme auditem zdarma
Ptáte se proč zdarma?
Nehraji si na samaritána, předpokládám, že část z Vás si objedná mé služby. Kolik to stojí (?)… cena záleží na konkrétní situaci. Věřte, že je to investice která se Vám 100% vyplatí. Ostatní dostanou slíbený audit zdarma a k tomu aktuální informace (ne návod:)) co zlepšit.